Vigor - Ghost of The North
Tek bir atış yeterli. Nefesinizi tutmuşsunuz ve gez-göz-arpacık hattı, tehlikenin farkında olmayan avınızın üzerinde. Mermi, hedefi on ikiden vuruyor. Kimse karın içinde tek bir ayak izi bile bulamayacak, çünkü onlar geldiğinde siz çoktan gitmiş olacaksınız. Kamuflajınızı giyin, güvenilir tüfeğinizin bakımını yapın ve ani ölüm, yaşayan efsane Ghost of the North olun. Bu paketin içeriği: - Recon Outfit (Ghost of the North) - Infiltrator Hood (Ghost of the North) - Winter Scout Wrapping (Arctic White) - Alpinist Backpack (Summit Expedition) - Trailblazer Gloves (Summit Expedition) - 5x L96 + 100x mühimmat (7,62x51 NATO) * L96 için Taiga Bush Skin - 5x FG 42+ 200x mühimmat (7,92x57 Mauser) * FG 42 için Snow Scrim Skin - 5x Remy M870 + 100x mühimmat (Av Tüfeği Cephanesi) * Remy M870 için Taiga Bush Skin - 10x M14 + 200x mühimmat (7,62x51 NATO) * M14 için Deepfreeze Skin * M14 için Snow White Skin - 10x Sis Bombası - 3x Zırh Plakası - 3x İki Kat TP Bileti - 5x Sigorta Bileti - 25x Teçhizat Bileti - 2.000x Kron Bu paket, hesap başına sadece bir kez satın alınabilir ve sınırlı bir süre için mevcuttur.