Vigor - Cataclysm Commander Pack
'Felaket Komutanı' rolünü üstlenin ve durdurulamaz bir ordu kurmak için ne gerekiyorsa yapmayı kafaya koymuş hırslı bir gizli askeri teşebbüsün başına geçin. Kendinizi inanılmaz güçlü silahlarla kuşatın ve Outlands'de eşi benzeri görülmemiş bir kabus yaşatın! Bu paketin içeriği: - Service Uniform (Commanding Officer) - Officer's Hat (Lieutenant Colonel) - Helmask (Ominous Glare) - Document Case (Fine Black) - Lambskin Gloves (Elegant Black) - 3x PH M82 + 50x mühimmat (7,62x51 NATO) - 5x Gewehr 3 SG1 + 100x mühimmat (7,62x51 NATO) - 5x Maschinengewehr 3 + 500x mühimmat (7,62x51 NATO) - 10x Luger + 100x mühimmat (9x19 Parabellum) * Luger için Forbidden Cyphers Skin - 3x İki Kat TP Bileti - 5x Sigorta Bileti Bu paket, hesap başına sadece bir kez satın alınabilir ve sınırlı bir süreliğine mevcuttur.