Versus Yığını
"4 Versus Booster satın alın, 1 tane de ücretsiz edinin! 5 adet tüketilebilir Versus Ödülü kartıyla ilerlemenizi hızlandırın. Versus Ödülü kartları Versus çoklu oyuncuda kullanılır ve botlara karşı modlar içerir. Bir ödülü tamamladığınızda XP boost veya ekstra Credit kazanırsınız!"