Veba Doktoru Paketi
Bu DLC şu ürünleri barındırır: Veba Doktoru Kostümü Laboratuvar Ceketi. Bu sürükleyici hikâyede genç Sherlock Holmes; Akdeniz'deki egzotik, tehlikeli bir adada annesinin gizemli ölümünü araştırırken kendini kanıtlamaya çalışıyor.