Vanquish
Popüler bilimkurgu nişancı oyunu geri dönüyor. Aşırı nüfus artışının getirdiği kısıtlı kaynak sorunuyla mücadele eden Dünya, yardım için güneş enerjisinden yararlanan uzay kolonisi Providence'den yardım beklemektedir. Asiler güneş enerjili uzay kolonisi Providence'ı aniden ele geçirip teknolojisini şehirleri yok etmek için kullanırken koloniyi geri almak özel eğitimli uzay askerlerine bağlıydı. Var olan silahları tarayıp onların bir kopyasını üretebilen ve üç adede kadar silahı elinde tutabilen deneysel silah sistemi BLADE'i kuşanan uzay DARPA ajanı Sam Gideon, Providence'a sızıp ileri teknolojili düşman birliklerini yenmek ve Dünya'daki hayatı tehdit eden enerji aktarıcısını etkisiz hâle getirmek zorundadır.