Value Pack - FOR HONOR
Value Pack teklifi içeriğindekiler: - 22.000 Çelik - Tüm kahramanlar için açılan özel Star Struck Mitik Kıyafeti Value Pack; tüm kahramanlar için özel Star Struck Mitik Kıyafeti'ni ve kahramanlarınızı, silahlarınızı, zırhlarınızı ve daha fazlasını açıp özelleştirmeniz için 22.000 Çelik içerir! Yalnızca tek seferlik satın alım teklifidir.