Valtra T-Series COW
Farming Simulator 17 deneyiminizi Valtra COW EditionValtra T-Series Cow Edition ile genişletin ve bu benzersiz traktöre erişim kazanın. İndirdikten sonra, oyun içi mağazada ilave içeriklere ulaşabileceksiniz. Bunları satın almak için yeterli oyun paranız olduğundan emin olun.