Valkyria Revolution Special Ragnite: Shine Caliber+
Anti-Valkyria Squad için Special issue erzaklar. Manga özel ragnite alır: Shine Caliber+. Bunu indirdikten sonra menüdeki "Special Issue" altındaki bölümden almak için Vanargand HQ'daki komiser ile konuş.