Valkyria Revolution Special Ragnite: Burn Field+
Anti-Valkyria Squad için Special issue erzaklar. Manga özel ragnite alır: Burn Field+. Bunu indirdikten sonra menüdeki "Special Issue" altındaki bölümden almak için Vanargand HQ'daki komiser ile konuş.