Valkyria Revolution Scenario: The Formation of Vanargand
Vanargand olarak da bilinen Anti-Valkyria Squad oluşumunun ardındaki gerçek hikaye. Bu etkinlik, oyunun ana hikayesinin 1. Bölümü'nü tamamladıktan sonra Bernard'ın "Notebook" yazılarından izlenebilen bir edebi parçadır.