UZAY ÖNCÜLERİ PAKETİ
"UZAY ÖNCÜLERİ PAKETİ" DLC'sini indirin ve ikonik lisanslı 1 özel TAITO ARKANOID duvar kağıdı alın. Duvar kağıtlarınızı rekabetçi Eternal Battle ve Versus modlarında özelleştirin ve Tarihten bir parça edinin!