Until Then: Afterimages
Ödüllü macera hikâyesi Until Then, sevilen karakterler ve iki yeni sürükleyici bölümle geliyor. Sofia ardında bıraktığı anılarla yüzleşmek için eve dönüyor. Mark ise hem yeni aşkıyla hem de eski bir dostuyla karşılaşıyor. İkisi de bir başına yokluğun gölgesinde yaşamayı keşfediyor. Tarot falı bakmaktan fırıncılığa yepyeni mini oyunlar seni bekliyor. Randevu bulmak ve video içerikleri tüketmek için oyun içi telefon uygulamalarını kullan. İki bölüm boyunca eski ve yeni birçok karakterle karşılaş. 1. Bölüm: Eve Dönüş Sofia, karantina sırasında evine döndüğünde çok fazla şeyin değiştiğini görüyor. Tanıdığı yerler gitmiş, insanlar büyümüş ve Sofia ardında bıraktığı geçmişle yüzleşmek zorunda. 2. Bölüm: Kıvılcımlar Mark, bir üniversite topluluğunun gururlu ve sorumluluk sahibi başkanı. Burada hem aşkı hem de ummadığı eski bir arkadaşını buluyor. Gerçekten değişti mi yoksa ufacık bir kıvılcım her şeyi kül etmeye yetecek mi? Oynamak için ana oyun sahip olman gerekir.