Kartları renkleri veya değerlerine göre eşleştirin ve oyunun seyrini değiştirmek için aksiyon kartlarını oynayın. Herkesten önce tüm kartlarınızı oynamak için Klasik oyun modunda rakiplerinizle kıyasıya yarışın, Özel Kurallar ve karşılaşma ayarları ile oyun tecrübenize yeni bir soluk katın. Böylece arkadaşlarınızla oynadığınız her bir oyun benzersiz olacak! Ayrıca oynanışı daha da heyecanlı kılacak, daha önce hiç görülmemiş temalardaki Tema Kartları ile işleri kızıştırın!