Unmourned
Unmourned, tüyleri diken diken eden bir oyun ve ürpertici bir hikayenin kesiştiği birinci şahıs psikolojik korku oyunudur. HİKAYE: Yas tutmayanlar asla huzur içinde olmaz... sende dahil. Hikaye, yeni bir eve taşınan ancak kısa süre sonra rahatsız edici paranormal aktiviteler yaşamaya başlayan Jason adlı bir adamı konu alıyor. Bir yandan cevap ararken diğer yandan geçmişe dair vizyonlar tarafından rahatsız edilir ve önceki sahipleriyle bağlantılı karanlık ve trajik bir geçmişi ortaya çıkarır. Bir zamanlar bu evde yaşayan aile gizemli bir şekilde ortadan kaybolmuştur ve Jason evin karanlık geçmişine daha da derinlemesine indikçe, sonsuza dek kilidi açılmaması gereken gizli bir kapıyı keşfeder. OYNANIŞ: Gerçeklik ve vizyonlar arasında geçiş yapın ve tüyler ürpertici anıları deneyimlemeyin. Her geçiş rahatsız edici olayları ortaya çıkarır ve sizi, rahatsız ediciliği eve bağlayan trajik hikayeye yaklaştırır. MEKANİK: "Karanlıkta hayatta kal ya da onun tarafından tüketil." Unmourned, deneyiminizin gerginliğini ve dehşetini artırmak için tasarlanmış bir dizi mekanik içerir: Rastgele Olay Sistemi: Paranormal aktiviteler evin her yerinde rastgele gerçekleşir ve her deneyimin benzersiz olmasını sağlar. Ne olacağını asla bilemezsiniz. Akıl Sağlığı Sistemi: Karanlıkta ne kadar uzun kalırsanız, gerçeklikle olan bağınız o kadar zayıflar. Akıl sağlığınız azaldıkça, etrafınızdaki paranormal aktivite güçlenir ve sizi deliliğin kıyısına yaklaştırır. Gece Görüş Kamerası: Gece görüşüyle ​​donatılmış bir kamera, karanlık alanlarda gezinmenize ve gizlenen tehditlerden kaçmanıza yardımcı olur. Fotoğrafik Kamera: Işıklar söndüğünde, gizli gerçekleri ortaya çıkarmanın tek yolu kameranızın merceğinden geçer. Bunu, karanlık gizler.