Unknown 9: Awakening - Mercenary Cosmetic Pack
İki ilave renk ve doku seçeneğiyle ek bir benzersiz Haroona dış görünüşü, Haroona'nın günlüğü için tamamlayıcı bir dış görünüş ve iki ekstra alternatif bitirme animasyonu içerir.