Universal Studios Deneyimi
Hadi Minecraft'ta Universal Studios'a gidelim! Maceranıza, Woody Woodpecker'ın sizi karşılayacağı ve Universal küresindeki harfleri onarmak için yardım isteyeceği Universal Studios'un kapılarında başlayacaksınız. İlerledikçe sürükleyici geziler, hediyelik eşya dükkanları, muhteşem mini oyunlar ve Shrek ve E.T. gibi daha muhteşem karakterlerle karşılaşacaksınız!