United Assault - Normandy '44
United Assault - Normandy '44, 1944'te Normandiya'da geçen bir açık dünya rogue lite FPS oyunudur. Bir ABD ordusu paraşütçüsü olarak çıkartma gününe hazırlık için düşman topraklarına bırakıldınız. Görevleriniz Panzer IV tanklarını, Flak 88 toplarını yok etmekten, gizli belgeler elde etmeye ve hatta bütün bir kasabayı özgürleştirmeye kadar çeşitlilik gösterir. Görevlerinizi tamamladıktan sonra tahliye noktasına gidin ve ödüllerinizi alın. Daha yüksek rütbeler, yeni silahların kilidini açacak ve başlangıç ekipmanlarınızı kişiselleştirmenize olanak sağlayacak.