Uniform: White Tuxedo
METAL GEAR SOLID Δ: SNAKE EATER, ön siparişe özel olarak aşağıdaki bonus içerikleri sunuyor: Bonus İçerikler: ・Üniforma: White Tuxedo *Bu içeriğe oyunda ilerleyerek de erişilebilir.