UNDYING
Zombi kıyametinin ortasında kalan ve zamanı tükenmekte olan Anling, oğlu Cody'nin güvende olmasını sağlamak için her şeyi göze alacaktır. Vücudunu ele geçirmeye başlayan zombi enfeksiyonu da dahil olmak üzere sayısız tehlikeye göğüs geren Anling, Cody'ye bu zorlu yeni gerçeklikte nasıl hayatta kalacağını öğretmekten bahsetmiyor bile. Anling ve Cody dünyayı keşfederken, benzersiz zorluklar sunan bir karakter topluluğu ile karşılaşacaklar. Anling ve Cody'nin her biriyle nasıl başa çıkacağı kaderlerini belirler; bazıları ölebilir, bazıları yaşayabilir ve bazıları sadık müttefikler veya hatta bir baş düşman olabilir. İnsanlık gerçekten galip gelecek mi? Sizin Yolunuz, Sizin Seçimleriniz, Sizin Hikâyeniz! Herkes hayatta kalmaya çalışırken, başkalarına yardım edip etmemek yıkıcı sonuçlara yol açabilir. Herkesin sırları var ve bu da şu soruyu akla getiriyor... Gerçekten kime güvenebilirsiniz? Verdiğiniz her karar hikayenizin sonucunu değiştiriyor, sonunuz neye benzeyecek? Crafting 1.0 Hayatta Kalma Araçları! Eğer zanaat yoksa bu bir hayatta kalma oyunu değildir ve şimdi, üretilecek ve geliştirilecek çok fazla şey varken, yeterli kaynak olup olmayacağı bile bir merak konusu! Üretim sistemini nasıl kullandığınız, hayatta kalıp kalmayacağınızı ve bunun ne kadar kolay olacağını belirleyecektir. Dünya Zindanlar, Hikâyeler ve Ganimetlerle Dolu! David Brevik'in (Diablo'nun vaftiz babası) zindanları tasarlamasına ve yağmalamanın tatmin edici olmasını sağlamasına gerçekten yardımcı olmayacağımızı mı düşündünüz? Undying oyununa her başladığınızda, haritanın gözlerinizin önüne nasıl serileceğini asla bilemeyeceksiniz. 14 ana konum çeşitli düzenlerde haritaya yayılırken, diğer “Güvenli Olmayan Alanlar” planlarınızı hızla değiştirebilecek rastgele olaylarla doludur. Nankör bir hayatta kalana yardım edecek misiniz; zombilerle çevrili bir çeteye ne dersiniz? Yolculuğunuzda kiminle karşılaşacağınızı asla bilemezsiniz, her birinin anlatacak kendi hikayesi vardır.