Undungeon
Undungeon, eski tarzdaki aksiyon-RPG oyunlarının havasını modern tasarımla sunan bir aksiyon-RPG oyunudur. Tüm boyutlardaki düzeni yeniden sağla, dünyaların kaderini belirle ve yeni Çoklu Evren'de ne olacağına karar ver. Renkli piksel tasarım estetiği: Benzersiz bir görsel deneyim yaşatmak amacıyla her ağaç, çalı ve kaya elle çizilirken, her düşmanın incelikle oluşturulan onlarca animasyonu mevcut; Akıl almaz bir bilim kurgu hikâyesi: Dünya'nın çok boyutlu hâlleri bir araya gelerek, Büyük Geçiş adıyla bilinen yıkıcı bir fenomen sonucu birbirini parçalamaya başladı. Bu olay sonucu uzay ve zamanın dokusu zedelendi ve bunları bir araya getirmek neredeyse imkânsız görünüyor; Müjdeci rolünü üstlenerek, Herald's Undercover Bay, yani H.U.B. olarak bilinen ve Dharma tarafından felaketin yaralarını sarmak için oluşturulan gizli bir boyutlar arası örgüte katılacaksın; Aksiyon yüklü gerçek zamanlı çatışmalar: Tanrı tarafından yaratılan kudretli kahraman Müjdeci'yi kontrol et. Düşmanlarını alt etmek için güçlü yakın dövüş ve menzilli saldırılarını birleştir. Düşmanların tuzağına düşmeden dikkatlice iyileş. Hareketleri, çeşitli avantajları ve dezavantajları kullanarak rakiplerini alt et; Özelleştirilebilir kahraman: Müjdeci'nin vücuduna çeşitli organlar yerleştirerek eşsiz çatışma güçlendiricileri ve pasif yetenekler kazan. Müjdeci'yi yenilmez hâle getirmek için nod ve runları toplayarak kuşan. Yoldaşlar, fırlatılabilir silahlar, kritik veya süre boyunca hasar ve çok daha fazlasını kullanarak oyun tarzını tam anlamıyla kanıtlayan bir karakter oluştur ve kendini oyun dünyasına yansıt; Üretim sistemi: Derin üretim sistemiyle temel malzemeleri parçalara ayır ve eşsiz organ, silah, teçhizat ve tüketilebilir eşyaları kullanarak eşsiz oynanışını yarat; Geniş açık dünya: Var olmadığı düşünülen uzak diyarları keşfet ve bu diyarların egzotik sakinleriyle tanış. Karşına çıkan tüccarlar ve haydutlar, kendi yaşam döngülerine sahipler. Yerel halkla ticaret yapabilir, onları çatışma için grubuna katabilir veya kamplarını bile yok edebilirsin. Bölümler arasındaki geçişlerde iyileşebilir, ekipman kuşanabilir ve boyutlar arasındaki tarafsız bir boyutta yer alan H.U.B.'da dinlenebilirsin; NPC etkileşim sistemi: Müjdeci olarak vereceğin kararlar, tanıştığın karakterlerin yanı sıra boyutların da kaderini belirleyecek.