Under the Warehouse
Özel bir yumurtayı bulmak için gizemli bir binanın en karanlık köşelerini ve yeraltını keşfe çık! İsimsiz bir şehrin çarpık kentleşmesinin derinlerinde, kutularla, belgelerle, elektronik aletlerle ve türlü türlü esrarengiz işçilerle dolu tuğla ve betondan yapılma, kapkara bir bina vardır. Bu tesisin gizemli ve rahatsız edici atmosferinden kimse kuşkulanıyor gibi görünmüyordur. Birinci şahıs macera oyunu Under the Warehouse’ta telefonda bir yardım çağrısı alan bir işçiyi yönetiyorsunuz. Arayan kişi, depo sınırları içerisinde bir yerlerde bulunan bir yumurtayı istiyor. Ancak bu yumurtayı bulmak için diğer işçilerle konuşmanız, ipuçlarını bulmanız, eşyalar toplamanız, klasik point-and-click tarzında bulmacaları çözmeniz ve bu mekânın en karanlık köşelerini keşfetmeniz gerekiyor. Keşfedilecek birden fazla sonu bulunan bu gerçeküstü macera, zekânızı test edecek ve merakınızı ödüllendirecek. Bunu deneyecek cesaretiniz varsa tabii...