UNBEATABLE
UNBEATABLE; hem mecazen hem de gerçek anlamda sahneyi yıkıp geçtiğin, anime esintileriyle dolup taşan bir ritim macerasıdır. Ritim oynanışında yalnızca iki düğmeye ihtiyacın var: Yukarı ve aşağı düğmesi. Anlaması kolay! Zor olan kısmı ise bunu başarmak. Dikkat et de zarar gören sen olma. Oyunun yarısı etrafta dolaşıp kendi hâlinde takılarak geçiyor. Diğer yarısı ise bize ayak uydurmakla geçiyor. Pembe saçlı bir kız olan Beat olarak oynuyorsun ve başın bir türlü dertten kurtulmuyor. Polisler her yerde ve geçerli olmadığını düşündüğün bir sebepten dolayı sana gıcıklar. Polislerin biraz daha geçerli sebeplerden ötürü sinirli olduğu insanlarla arkadaşlık etmeye devam etmen de pek lehine olmuyor tabii. Ama ben ne anlarım ki? İnsanlarla konuş, onlara yardım et (veya etme, annen değilim sonuçta!), devasa konserler ver ve polisleri yumrukla. Sonra da yumrukladığın polislerden kaç. Bir de canavarlar falan var galiba. Kim bilir orada neler oluyor... Tüm bunlar, her şeyin tehlikede olduğu devasa sahnelerde zirveye ulaşıyor. Seni buraya kadar getiren müzikti. Seni buradan çıkaran da müzik olacak. UNBEATABLE'ın kendi ilerleme sistemine ve tamamen çevrim içi bir yapıya sahip olan tam arcade modu başlı başına bir oyun. Özelleştirme seçenekleri ve bir sürü şarkı (ve dahası da yolda!) var. Ayrıca üstesinden gelmen gereken koca bir meydan okuma panosu seni bekliyor. Tahmin edeceğin üzere görevler, "bir şarkıyı kolay modda bitir" gibi basit şeylerden "kaykay yaparken kadim bir bilmeceyi çöz" gibi çılgın şeylere kadar uzanıyor. Örnek gerçek değil.