Ultimate Airdrop
"Devasa sayıda, 100 paketlik en büyük dağıtım: 25 Elite Paketi + 25 Operations Paketi + 25 Versus Booster + 25 Horde Booster. Elite Paketler rastgele 5 özelleştirme kartı açar - 1 adet Ender veya daha üzeri nesne içerir, Efsanevi bir kart çıkma olasılığı arttırılmıştır. Operations Paketleri rastgele 5 kart sunar; bunlar Ödüller, Sınıf Becerileri olup en az 1 tanesi de özelleştirme kartıdır: amblem, silah veya karakter. Versus Booster'lar 5 adet tüketilebilir Versus Ödülü kartı verir. Horde Booster'lar 4 adet Horde Becerisi kartı ve 1 adet tüketilebilir Horde Ödülü kartı verir."