Ücretsiz Saç Stilleri
Bu setin içerisinde şu indirilebilir içerikler bulunuyor: ■İlave Saç Stili - Punk ■İlave Saç Stili - Dev Mohawk *Karakter düzenleme ekranında avatarına ilave saç stili ve görünüm seçenekleri uygulayabilirsin. *Bu eşyalar oyuncu karakterinin görünüşünü değiştirir. Yalnızca kozmetik içeriktir ve karakterin niteliklerini etkilemez. *DLC'ler hikâyede belirli bir noktaya kadar ilerledikten sonra oyun içerisinde erişilebilir olacaktır.