Ücretsiz İfadeler
Bu setin içerisinde şu indirilebilir içerikler bulunuyor: ■İlave İfade - Yumruk Havaya ■İlave İfade - Kükre *DLC'ler hikâyede belirli bir noktaya kadar ilerledikten sonra oyun içerisinde erişilebilir olacaktır.