Ücretsiz Drift Arabası
Çevrimiçi yarışmak için Tyler McQuarrie Chevrolet Camaro'yu al ve Drift Araba Paketini indirmiş olan oyuncularla çevrimiçi çok oyunculu etkinliklerde rekabet et.