Uboat Attack: Zeppelin DLC
Yeni bir korkutucu gemi savaşa katıldı! Bu DLC ile şunların kilidini açacaksınız: - Düşman kuvvetlerini yok etmek için yeni bir hava saldırısı yeteneği - Üssünüzü güçlendirmek için 5.000 çekiç - Zor zamanlar için ekstra yönlendirilmiş torpidolar İyi bir gemi olmadan büyük bir kaptan olamazsınız.