Tyler: Model 005
Tyler: Model 005, Tyler adında minik, cesur bir robotu kişiselleştirip kontrol ettiğiniz ve 1950’li yıllarda geçen 3D aksiyon platform ve keşif oyun setidir. Yıllarca kapalı tutulduktan sonra Tyler bir fırtınada kazara açılır. Şimdi yaratıcınızın neden kayıp olduğunu ve fareler, örümcekler ve daha fazlasıyla dolup taşan evinize neler olduğunu keşfetmeniz gerekiyor. Minik bir robot olduğunuzdan, normal eşyalar Tyler’ın dünyasında tamamen yeni bir boyut kazanıyor: örneğin sandalyeler, merdivenler ve kitaplıklar devasa engeller halini alıyor. Çevrede gezinip bulabildiğiniz kadar çok eşya bulmak, nesneler toplamak ve yol boyu bulmacalar çözmek sizin işiniz. Orta çağ miğferlerinden pikselli gözlüklere kadar, çok çeşitli kıyafetler giyin ve vidalı kılıç, boks eldiveni, kiraz bombalar ve daha fazlasıyla çeşitli düşmanlarla savaşın! Tyler’ın, Tyler: Model 005’te başlayan maceralarında tüm yeteneklerini keşfedin!