Two Point Hospital: Retro Items Pack
Hastanenize yerleştirebileceğiniz yepyeni 26 retro ve nostaljik eşyadan oluşan enfes koleksiyon ile zamanda geriye gidin. İki Makaralı Teyp ile yılları ve de kasetleri geriye alın veya Tilt Makinesi ile hastaların gençlik yıllarını yeniden yaşamalarını sağlayın. Gösterişli oturmayı sevenler, kendilerini Tavus Kuşu Koltuğu’nda bulacaklar. Hastanenizdeki tüm hastalardan daha sağlıklı ve güçlü olduğunuzu kanıtlama havasında mısınız? Nostaljik Müzik Kutusu ile (remixlerin mahvetmesinden önceki) klasiklere dalın. Veya Hipnotik Direk’in dönen ışığının keyfini çıkararak, gerçek bir berber gibi hissedin. Peki ya Selfie devrinin öncüsü? Bir süper star gibi hissetmek için Sosyete Odası’nda bir poz verin. En iyi arkadaşımız Yardımsever Köpek’i de unutmayalım.