Two Point Hospital Bonus Kampüs Ögeleri
Henüz çıkmamış olan Two Point Campus'ü önceden satın alanlara, hastanelerinde de kullanabileceğin Kampüs temalı ögeler armağan ediyoruz! Parlak Şövalye Zırhıyla hastaneni süsle, Büyücü Kazanındaki baloncukları patlat, Aşçı giysisiyle yemekhanede ziyafet hazırla. Bir de... Kim şahane Kampüs Giysisine sahip olmak istemez ki? Ama bu sağlığa zararlı değil mi? (Ne olur cevap verme).