Two Point Hospital: Bigfoot
Yepyeni üç hastane, 34 yeni bölgeye özel hastalık (9 yeni görsel hastalık dâhil) ve bol miktarda yeni oyun içi eşyayla birlikte gelen yeni bir kış diyarını keşfedin. Münzevi tüy topu olarak da bilinen yerel şöhret Bartholomew F. Yeti, Two Point Eyaleti’nin en sık unutulan halkının yuvası olan Pointy Dağları’nda daha iyi bir sağlık hizmeti için oy topluyor. Yeti beyin Soğuk Davranma, Ozan Gribi ve Işıklı Horlama gibi yeni hastalıkları iyileştirmede yardımınıza ihtiyacı olacak!