Two Point Hospital and Two Point Campus Double Pack
Two Point Studios Double Pack, çok sevilen Two Point Hospital ve Two Point Campus oyunlarını içeriyor. Two Point Hospital'ın ilk dört büyük İndirilebilir İçerik paketi Bigfoot, Pebberley Reef, Close Encounters ve Off the Grid'in yanı sıra iki öge paketi, Exhibition ve Retro Ögeleri de dâhil. Two Point Hospital İnşa et, tedavi et, büyü! Hastaneye topraktan girip Two Point County tarihinin en güzel (ya da işleyen) sağlık kuruluşunu tasarla. Hastane tasarımını iyileştirip hasta (ve para) akışını artır; koridorları, odaları ve bekleme alanlarını tam da görmek isteyeceğin şekilde düzenle. Olabildiğince fazla hastayı ağırlayabilmek için hastanene ek binalar inşa etmeyi de unutma. Hastanene dekoratif ve işe yarar ögeler yerleştirip prestijini artır, hastaların sıkılmasını engelleyip mutlu et ve yılın hastanesi ödülleri için rafında yer aç. Görülmemiş hastalıkları tedavi et Two Point County hastaları, bildiğin hastalardan değildir. Bu dünyada Light Headedness ve Cubism gibi tuhaf hastalıklar ve her birinin tedavisi için üretilmiş özel makineler var. Teşhis koy, doğru tedavi için oda hazırla, doğru personeli işe al ve sıkı tutun. Çünkü bir hastalığın tedavisi, sadece başlangıç! Hastalığı alt ettikten sonra daha gelişmiş tedaviler ve makineler araştırıp hastaneni tam bir sağlık canavarına dönüştür! İlk hastanenizi inşa ettiniz. Ya sonra? Two Point Campus Üniversiteni dilediğin şekilde inşa et! Akademi dünyasının başını döndürme zamanı geldi! Öğrenci olduğun günleri mi özledin? Yoksa eğitim dünyasında çığır açmak mı istiyorsun? Two Point Campus, hayallerindeki üniversiteyi inşa etmene yardım edecek yeni yaratıcı araçlarla dolu. İlk kez dış mekânda inşaat yapacak, ilçenin en iyi öğrenim kurumuna ev sahipliği yapacak olan kendi kampüsünü yemyeşil bir arazi üzerinde sıfırdan kuracaksın. Kullanımı kolay yeni araçlarla yollarını oluştur. Sayısız gösterişli dış mekân bitkisi dik. Yapacaklarını bir tek hayal gücün (ve oyun içi bütçen) sınırlandırabilir. Two Point County öğrencileri, bildiğimiz akademik programların aksine Şövalyelik'ten (hepimiz hayatımızın bir aşamasında atlı mızrak dövüşü yaptık) öğrencilerinizin dev pizzalar ve kocaman turtalar gibi ağzımızı sulandıran yemekler yaptığı Gastronomi'ye kadar uzanan bir dizi çılgın ve inanılması güç bölümlerde okuyor. Kütüphaneler inşa et, en iyi personeli işe al, kampüsüne en iyi bölümleri aç ve öğrencilerin akademik potansiyellerini ortaya çıkarışını seyret! Mesele sadece sıkı çalışmak değil. Sıkı eğlenmek de bu işin bir parçası. Üniversitenin mirasına layık inanılmaz bireyler olarak yetişmeleri için öğrencilerinin mutluluklarını göz önünde bulundurman, yeterince eğlendiklerinden emin olman, duygusal destek vermen ve yaşama sevinçlerini koruman gerekiyor.