Two Point Campus Erken Alım Bonusu
Two Point Campus'u çıkmadan önce satın aldığın takdirde, sahip olacağın bu klas bonus ögelerle inşa edeceğin acayip Üniversiteleri süsleyebileceksin. Bahçeni güzelce biçimlendirilmiş 'U' Şeklinde Budanmış Ağaçlarla süsle, öğrenim açlığını Bilgi Çeşmesiyle (suyu içmeyin yalnız) gider ve kendine ait Bilgelik İncisiyle akademinin ışıltısının tadına var!