Twice Reborn: A Vampire Visual Novel
Vampirliği kabul et ya da insanlığını geri getirmenin bir yolunu ara! Bir vampirle karşı karşıya gelseydin insanlığı mı korurdun yoksa kanı kabul mu ederdin? Twice Reborn’da Mark Delaware, kendilerini saklamak zorunda olan bir toplulukta yeni vampire dönüşmüş bir öğretim görevlisidir. Akıl hocası Michelson’a güvenerek Uygulayıcı, yani anlaşmazlık yaşayan vampir hanelerinin vampir kanunlarına uymalarını sağlayan bir hakem olmasına izin vermiştir. Kundakçı topluluktaki önemli vampirleri öldürürse, vampirliğini kabul etmek veya insanlığını geri getirmek Mark’a kalıyor. İnsanlarla ve vampirlerle aynı anda etkileşime girmek hassas bir dengedir. Mark’ın kararları herkesin hoşuna gitmeyecek ve bütün ilişkileri sürekli devam etmeyecektir. Mark’ın bu tehlikeli topluluğa verdiği cevaplar hem onların tepkilerini hem de hikâyenin sonunu değiştirir.