TurnOn
Tüm şehir aniden karanlığa gömülür. Güç şebekesinde gerçekleşen bir kazanın ardından kanlı canlı bir kıvılcım küresi şehire elektriği geri getirmek, şehir sakinlerine özledikleri huzuru geri vermek zorundadır. "TurnOn," cesur bir uzaylı gezginin, ışıkların karardığı bir dünyadaki göz alıcı yolculuğunu ve büyüleyici hikayesini anlatan, akıl almaz derecede renkli ve ayrıntılı, platformsuz bir platform oyunu. “TurnOn,” çekici görseller ve betimleyici bir anlatım, şirin bir karakter ve huzur verici, büyülü seslerle dünyayı olduğundan daha iyi ve hoş bir yere dönüştürüyor. “TurnOn”un yapım sürecinde WWF tarafından gerçekleştirilen “Dünya Saati” küresel hareketinden ilham alındı.