Turn 10 Select Araç Paketi
Forza Motorsport 6 için Turn 10 Select Araç Paketi'nde toplanacak, yarışılacak ve özelleştirilecek birkaç heyecan verici araç bulunuyor. Paket satın alındıktan sonra, başka herhangi bir ek maliyet olmadan her bir araç tek seferlik ücretsiz olarak Forza Motorsport 6 garajına eklenecek.