Turbo Pack
Turbo Paket DLC'si, oyuna yüksek performanslı özelleştirme sağlayan 60 yeni parça içerir. Daha fazla beygir gücü kazanmak için oyuna çift turbo kurulumunu, twin charged motorları, ara soğutucuları ve ek hava girişlerini getiriyor. Bu DLC'nin içindekiler, oyuncunun 2000 beygirden güçlü arabalar yapmasına izin veriyor!