Tundra Tempo Paketi
Kışın keskin soğuğuna karşı giyin ve kuzeyin uzaklardan gelen davul ritmini duyur! Tundra Tempo Paketi, korsanın için Tundra Gezgini Şapkası, Ceketi, Eldivenleri, Pantolonu ve Çizmeleri, Tundra Gezgini Davulu, Korsan Dükkânında harcayabileceğin 550 Antik Sikke ve Mıntıka dükkânlarında kullanabileceğin bonus 25.000 altın içerir.