Truxton Extreme
TRUXTON GİBİ ÇALIŞIYOR! Truxton Extreme, hem ustalar hem de acemiler için beyaz ateşli nişancı heyecanı sunuyor. Power Shot, Truxton Beam, Thunder Laser ve Homing Shot ile uzaylı istilacı ordularını alt edin ve insanlığın hayatta kalması için nihai savaşta devasa patronlarla karşı karşıya gelirken nefes almayı unutmayın! RETRO ÖFKE, MODERN ATEŞ GÜCÜ Oyunun içeriği, sesi ve görselleri 80'lerden bu yana gelişti. Truxton Extreme, serinin ikonik tasarımını korurken artık tamamen 3D olarak işleniyor. Böcek gibi bakan yüzler, kıvranan metal dokunaçlar, uzun mekanik yılanlar, parlayan göz benzeri ışıklar ve sivri uçlar... Truxton Extreme'de en kötü kabuslarınızla yüzleşecek ve onları paramparça edeceksiniz! DÜNYAYI KURTARACAK BİR SOUNDTRACK Truxton her zaman müzikleriyle ünlü olmuştur ve Truxton Extreme de bir istisna değildir. Orijinal beyni Masahiro Yuge, heyecan ve atmosferle dolu patlayıcı yeni bir müzikle geri dönüyor. Yepyeni müziklerin yanı sıra orijinal oyunlardan yeniden tasarlanan ikonik Truxton parçalarını deneyimleyin. Her iki dünyanın da en iyisi! LAZER HAYALLERİ OLAN PİYANO PROGRAMCISI Truxton, Masahiro Yuge tarafından Toaplan'da çalıştığı dönemde kas hafızasının önemli olduğu kaydırmalı bir nişancı oyunu yaratmak amacıyla tasarlandı. Ancak Yuge sadece bir programcı değil, klasik eğitim almış bir piyanistti ve oyun tasarımına benzersiz ve eleştirmenlerce beğenilen bir yaklaşım getirdi.