Trowzer's Top Tonic Pack
"Trowzer's Top Tonic Pack" ile kendini ödüllendir ve daha fazla tonikle oyna! Largee Head! Bu tonik Laylee'nin kafasının gülünç derecede büyük olmasına neden olur. Hile kodu gerekmez. Glow Worm! Yooka ve Laylee, kurtçuk değil ama bakın, nasıl da parlıyorlar! D.I.S.C.O! Her seviyeyi Playtonic bir platform partisine dönüştür. Yooka 64! Bu tonik, retro hayranlarına geçmişi hatırlatacak! Hiçbir poligon katılmamıştır.