Trove - Hızlı Başlangıç Paketi
Güçlü bir başlangıç için ihtiyaç duyacağınız her şey! 4 sıra Envanter slotu, 10 Kaos Sandığı, 10 Büyük Ejderha Yığını, 10 Süper Biçem Zulası ve hızlı TROV-3 Roket Bineği! Bu paketi satın aldığınızda oyun içi mağazadan kadim bir ejderha bineği olan Ölümsüz Disaeon'u talep edebileceksiniz. (limit 1/hesap) Dâhil olan toplanabilir ögeler satın alım yapan hesapta açılır. Bu toplanabilir ögelerden herhangisini daha önceden açmış olan hesaplara bu paketle birlikte aynı toplanabilir ögelerin kopyaları gönderilmeyecektir.