Trove - 1,600 Credits
1,600 Credits (100 bonus!) 1 Radiant Sovereign Dükkandan eşya almak için Creditsleri kullan! Harika ödüller için Radiant Sovereign'leri merkezdeki tüccarların birinde harca!