Tropico 5 - Paradise Lost
Tropico 5’in ikinci DLC grup paketi, yeni yapılara ve ek avatar aksesuarlarına sahip üç heyecan verici senaryo sunuyor. Dalgaların İçinde! El Presidente'nin dünyayı galaksiler arası bir tehlikeden koruması gerekiyor. Gone Green’de alternatif enerji kaynaklarını kullanarak Tropico’yu sürdürülebilir bir cennete dönüştür. Son olarak El Prez’in Supervillain’daki mükemmel gücü ele geçirmesine, dünyanın en tehlikeli hükümdarı olmasına ve küresel egemenlik kurmasına yardımcı olabilirsin.