TRON RUN/r Season Pass
TRON RUN/r Season Pass ana TRON RUN/r oyununuza tüm planlanan eklenti içeriklerini ve bir oyun içi para ödülünü ekler. Şimdi sipariş verin ve 18 ek seviye, 8 ek STREAM pist öğesi (STREAM kombinasyon çoğaltıcı), 6 lightcycle, ana oyun için 3 kostüm, oyun içi para ödülü, ek olarak alternatif bir oyun teması sunan muazzam OUTLANDS Paketi, 16 ek seviye ve 20 yeni STREAM pist öğesi alın. Motosikletler, kostümler ve güçlendirmelerden oluşan düzinelerce kombinasyonla ekipmanınızı toplayın ve ardından arkadaşlarınızla sonu gelmeyen STREAM programında mücadele edin. Ne kadar süre hayatta kalabilirsiniz? En uzun süre dayanan liderlik tablosunda en üst seviyeye ulaşır! Elektronik dans müziğinin babası Giorgio Moroder ve Raney Shockne'in yeni müzikleri ve Autechre, Bibio, patten, Joywave ve diğerlerinin remiksleri, bu göz kamaştırıcı TRON evreninde sizi güçlendirecek. Her şeyde ustalaştığınızı düşündüğünüz anda, gördüğünüzden fazlası olduğunu keşfedeceksiniz...