TRON: Catalyst, oyuncuları Disney'in TRON dünyasının içine yeniden çekerek Bithell Games'in (Thomas Was Alone, Subsurface Circular, TRON: Identity) özenle kurgulanmış son hikâyesinde birden fazla rakip grubun savaşına dâhil ediyor. Hikâye odaklı yepyeni bir izometrik aksiyon-macera oyunu olan TRON: Catalyst, TRON: Identity'de oyuncularla buluşan Arq Ağı'nın (Arq Grid) derin ve kapsamlı mekânlarında geçiyor. Hata (Glitch) olarak bilinen beklenmedik bir gücü kullanan bir program olan Exo olarak oynayarak Arq Ağı'nın çökmek üzere olan topluluğunun hükümdarlarının ele geçirmeye çalıştığı güçler ve yetenekler kazan. Kötü niyetli bir program olan Conn, şehir boyunca senin peşindeyken Işık Motorlarını (Light Cycles) sür, Kimlik Diski (Identity Disc) çatışmalarına dâhil ol ve daha birçok heyecan dolu eylem gerçekleştir. Aynı zamanda bu dünyanın kararlılığını tehdit eden hatalarla ilgili daha fazla bilgiyi gün yüzüne çıkar. ÖZELLİKLER Dinamik Çatışma Sistemi Dehşet verici düşman program ordularıyla yakın menzilde, uzak menzilde, motorsuz veya Işık Motoru sürerken savaş. Arq Ağı'nı keşfederken ve kod tabanını yeni yeteneklerle güncellemek için Veri Parçacıkları (Data Shards) toplarken bir yandan da savuşturma ve Disk tekmesi gibi gelişmiş tekniklerde ustalaşarak üstünlüğü eline al. Sürükleyici Yeni Hikâye Orijinal bir TRON hikâyesine dal. Arq Ağı'nın programlarını keşfet, sırlarını açığa çıkar ve hem şehirde hem de dış bölgelerde geçen kovalamacada hayatta kalmak için savaş. Bu ağın başkentinde kuryelik yaparken gizemli bir paketin patlamasıyla hayatı bir anda değişen ve programların normal işlevlerinin ötesinde güçler kazanan Exo olarak oyna. Arq Ağı'nın acımasız ""barış güçleri"" sürekli peşindeyken ağın sırlarını açığa çıkar ve ne tür bir kahraman olman gerektiğini öğren. Hatayı Avantajına Kullan Arq Ağı kararlılığını kaybediyor. Hatalar zamanı geri sararak dünyayı sistem düzeyinde bir zaman döngüsüne sokuyor... ve bunları yalnızca sen görebilirsin. Exo'nun özel yeteneğini kullanarak gizli bölgeleri ve kestirmeleri keşfet, Arq Ağı'nın kontrolünü ele geçirmeye çalışan grupları etkin altına al. Özgün TRON Dünyası Arq Ağı'nın neon ışıklı sokaklarını ister motorsuz ister Işık Motoru'yla keşfet ve bu risk dolu dünyada merak uyandıran (çoğunlukla da tehlikeli) karakterlerle tanış. Devrimin yeni yeni filizlendiği ve dört bir yanında ilgi çekici hikâyeler bulunan kapsamlı bir Ağ'da besteci Dan Le Sac'in (TRON: Identity) müzikleri eşliğinde seyahat et. Disney'in X53TRON dünyasının bir hayranıysan sevdiğin bu evreni daha önce hiç deneyimlemediğin bir biçimde deneyimlemeye hazır ol. Bu hikâyeye yeniysen heyecan verici bir macera seni bekliyor. Şimdi... Sonlandır Bu Oyunu.