Bilgi Antrenmanı - Genel Kültür. Yarışma.
Sofistike bilgi yarışması oyunu – baştan sona heyecan verici, Chip Zihnini keskinleştir… mükemmel bir oyun, Happy Gamer Kısacası: Gerçekten harika! Ifoneapps Beyninizi çalıştırmak için tasarlandı – 5.000’den fazla yüksek kaliteli, zorlu ve bilgilendirici soruyla dolu. Her ders, 10 farklı kategoriden 10 soruyla zekânızı test eder. Zorluk seviyesi tamamen size bağlı. Doğru cevaplarsanız bir üst seviyeye geçersiniz. Yanlış cevaplarsanız daha kolay bir soru gelir. Ama yukarı çıkmak isteyeceksiniz – çünkü Bilgi Katsayınız (Knowledge Quotient) her turdan sonra yeniden hesaplanır. Çok oyunculu modda 4 kişiye kadar birlikte oynanabilir.