Trine: Ultimate Collection
Trine: Ultimate Collection ile Trine serisinin keyfini çıkar. Terk edilmiş ve harap olmuş bir krallığa doğru yolculuğa çıkan Sihirbaz Amadeus, Şövalye Pontius ve Hırsız Zoya'ya katıl. Bu çok satan macera serisinde Trine adlı gizemli artifakta bağlanarak hortlaklarla savaşmak için üç sıradışı kahramanın benzersiz becerilerini kullan, tehlikeli ortamlarda gezin ve bir dizi korkunç macerada zorlayıcı fizik tabanlı bulmacalar çöz. İlk üç oyunda oyuncular keşfedecek, anlayacak ve Trine tarafından bahşedilen güçleri kontrol edecek. Çok satan macera serisinin en yeni oyunu Trine 4: The Nightmare Prince, Trine'nin 2.5D köklerine geri dönüyor. Karanlık rüyaları gerçeğe dönüşen genç sihirbaz, gizemli Prens Selius'u keşfet. Prens'in sihirli karmaşası dünyayı karanlığa boğmadan bu durumu çözüme kavuşturmak bir grup kahramanın elinde. Trine 4, hayranlarına ve yeni oyunculara en kusursuz oyun deneyimini sunarak seriyi yeni boyutlara kavuşturuyor!