Trine 5: A Clockwork Conspiracy
Trine 5: A Clockwork Conspiracy; Büyücü Amadeus, Hırsız Zoya ve Şövalye Pontius'u şimdiye kadarki en aksiyon dolu yolculuklarına çıkarıyor! Şöhretleri lekeli, sevdikleri risk altında ve kendi sihirli güçleri de tehlikedeyken Trine'ın Kahramanları korkusuz Kurmalı orduyu geri püskürtmek ve diyara huzur ve adalet getirmek için tekrar bir araya gelmeliler! Trine'ın şimdiye kadarki en derin ve görsel açıdan zengin bölümünde, hem dost hem düşman ama tamamı unutulmaz olan yepyeni karakterlerle, 2,5 boyutlu nefes kesici manzaralar boyunca seyahat edin. Çevrimiçi ve yerel iş birliğine dayalı oyunda ister kendi başınıza ister üç kişiye kadar dostlarınızla birlikte oynayın. Gelişmiş zorluk sistemi her şeyi taze tutacak ve oyuncu sayısına göre mücadeleyi uyarlayacaktır. Yepyeni beceri araştırma sistemiyle kahramanlarınızın yetenek seviyelerini yükseltin ve onların Trine tarafından bir kez daha bir araya getirilen efsanelerini yüceltin!