Trifox
Trifox, on parmağında on marifet bir tilki olarak oynayacağın, karikatür tarzında rengârenk bir aksiyon-macera oyunu! Savaşçı, Büyücü veya Mühendis sınıflarından birini seç ya da tam kendine göre bir kahraman yaratmak için kabiliyetleri karıştır, yakıştır! Evi saldırıya uğrayan ve TV kumandası çalınan Trifox, gizemli yağmacıların peşine düşmek üzere adrenalin dolu bir maceraya atılır. Kahramanımız, tehlike dolu dört dünyada düşmanlarını alt etmek için sihir, kaba kuvvet ya da birbirinden muhteşem aletleri kullanmalı, Villain HQ’daki son kapışmada kendini göstermeli!