Trials Fusion: Awesome Level MAX
Awesome Level MAX'a hoş geldiniz. Ben rehberiniz olacağım. Bu DLC paketinde iki konulu etkinlik var: - Awesome Adventure ile internet efsanesi tek boynuzlu at süren kedi olarak Trials'ı sonsuza dek bambaşka bir gözle görmenizi sağlayacak destansı bir yolculuğa çıkacaksınız. Gördüklerinizi asla unutamayacaksınız. - RedLynx vs All-Stars, yarısı RedLynx’in parkur geliştiricileri, diğer yarısı da geliştirici ekibiyle iş birliği halinde tüm dünyadan en iyi parkur tasarımcıları tarafından oluşturulan 22 yeni parkurdan oluşuyor. Bu yeni DLC paketi toplamda 30 yepyeni parkur, 10 Süperkros parkuru, 30 parkur mücadelesi, 5 yeni garaj öğesi ve 130'dan fazla Parkur Düzenleyici öğesi içeriyor.